Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис:
http://hdl.handle.net/20.500.12188/26766
Наслов: | The effect of explicit instruction on the acquisition of subject-verb inversion by Macedonian learners of English | Authors: | Natasha Stojanovska-Ilievska | Issue Date: | 2023 | Journal: | Linguistica Pragensia | URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12188/26766 | DOI: | https://doi.org/10.14712/18059635.2023.1.3 |
Appears in Collections: | Faculty of Philology: Journal Articles |
Files in This Item:
File | Опис | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Natasha_Stojanovska-Ilievska_68-87.pdf | 315.63 kB | Adobe PDF | View/Open |
Page view(s)
49
checked on 4.5.2025
Download(s)
20
checked on 4.5.2025
Google ScholarTM
Проверете
Altmetric
Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.