Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис: http://hdl.handle.net/20.500.12188/26766
Наслов: The effect of explicit instruction on the acquisition of subject-verb inversion by Macedonian learners of English
Authors: Natasha Stojanovska-Ilievska
Issue Date: 2023
Journal: Linguistica Pragensia
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12188/26766
DOI: https://doi.org/10.14712/18059635.2023.1.3
Appears in Collections:Faculty of Philology: Journal Articles

Files in This Item:
File Опис SizeFormat 
Natasha_Stojanovska-Ilievska_68-87.pdf315.63 kBAdobe PDFView/Open
Прикажи целосна запис

Page view(s)

49
checked on 4.5.2025

Download(s)

20
checked on 4.5.2025

Google ScholarTM

Проверете

Altmetric


Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.