Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис: http://hdl.handle.net/20.500.12188/26766
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNatasha Stojanovska-Ilievskaen_US
dc.date.accessioned2023-06-10T12:48:44Z-
dc.date.available2023-06-10T12:48:44Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/26766-
dc.language.isoenen_US
dc.relation.ispartofLinguistica Pragensiaen_US
dc.titleThe effect of explicit instruction on the acquisition of subject-verb inversion by Macedonian learners of Englishen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.14712/18059635.2023.1.3-
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:Faculty of Philology: Journal Articles
Files in This Item:
File Опис SizeFormat 
Natasha_Stojanovska-Ilievska_68-87.pdf315.63 kBAdobe PDFView/Open
Прикажи едноставен запис

Page view(s)

49
checked on 4.5.2025

Download(s)

20
checked on 4.5.2025

Google ScholarTM

Проверете

Altmetric


Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.