Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис:
http://hdl.handle.net/20.500.12188/2656
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Донев, Дејан | en_US |
dc.contributor.author | Поповска, Јасмина | en_US |
dc.contributor.author | Тодоровска, Марија | en_US |
dc.contributor.author | Џепароски, Иван | en_US |
dc.contributor.author | Димишковска, Ана | en_US |
dc.date.accessioned | 2019-09-03T06:45:07Z | - |
dc.date.available | 2019-09-03T06:45:07Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Донев, Д., Поповска, Ј., Тодоровска, М., Џепароски, И., Димишковска, А. , "Филозофијата во образованието", Филозофски факултет, Скопје, 2019 | en_US |
dc.identifier.isbn | 978-608-238-159-6 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12188/2656 | - |
dc.description.abstract | Предметните програми во средните училишта се документи во кои се дефинираат корпусот знаења кои учениците треба да ги научат, вештините и компетенциите со кои треба да се стекнат, вредностите кои треба да ги усвојат и начинот на кој треба да се спроведе наставата по еден предмет. Од исклучително значење за успешно спроведување на целите на наставата на еден предмет е постоење на добро осмислени предметни програми кои ќе го следат современиот развој на генеричката дисциплина од која произлегуваат, но и ќе го имаат предвид контекстот во кој се спроведуваат. Во таа смисла, предметните програми треба да бидат постојано теориски и практично надгра-дувани, особено за предметите чиј досег ги надминува чисто познавателните цели и има далекосежни општествени и личносни импликации. | en_US |
dc.description.sponsorship | Универзитет „Св. Кирил и Методиј“ во Скопје, конкурс за доделување средства за финансирање на научно-ис-тражувачки проекти за 2017/2018 година | en_US |
dc.language.iso | mk | en_US |
dc.publisher | Филозофски факултет | en_US |
dc.relation | Теориска и практична надградба на предметните програми од филозофскиот корпус предмети (Филозофија, Етика, Логика, Естетика) за средно образование | en_US |
dc.title | Филозофијата во образованието | en_US |
dc.type | Monograph | en_US |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.grantfulltext | open | - |
crisitem.author.dept | Faculty of Philosophy | - |
crisitem.author.dept | Faculty of Philosophy | - |
crisitem.author.dept | Faculty of Philosophy | - |
crisitem.author.dept | Faculty of Philosophy | - |
crisitem.author.dept | Faculty of Philosophy | - |
Appears in Collections: | Faculty of Philosophy 02: Monographs / Монографии |
Files in This Item:
File | Опис | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Filozofijata vo obrazovanieto - 2.pdf | 2.19 MB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Page view(s)
333
checked on 4.5.2025
Download(s)
1.506
checked on 4.5.2025
Google ScholarTM
Проверете
Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.