Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/20.500.12188/2656
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Донев, Дејан | en_US |
dc.contributor.author | Поповска, Јасмина | en_US |
dc.contributor.author | Тодоровска, Марија | en_US |
dc.contributor.author | Џепароски, Иван | en_US |
dc.contributor.author | Димишковска, Ана | en_US |
dc.date.accessioned | 2019-09-03T06:45:07Z | - |
dc.date.available | 2019-09-03T06:45:07Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Донев, Д., Поповска, Ј., Тодоровска, М., Џепароски, И., Димишковска, А. , "Филозофијата во образованието", Филозофски факултет, Скопје, 2019 | en_US |
dc.identifier.isbn | 978-608-238-159-6 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12188/2656 | - |
dc.description.abstract | Предметните програми во средните училишта се документи во кои се дефинираат корпусот знаења кои учениците треба да ги научат, вештините и компетенциите со кои треба да се стекнат, вредностите кои треба да ги усвојат и начинот на кој треба да се спроведе наставата по еден предмет. Од исклучително значење за успешно спроведување на целите на наставата на еден предмет е постоење на добро осмислени предметни програми кои ќе го следат современиот развој на генеричката дисциплина од која произлегуваат, но и ќе го имаат предвид контекстот во кој се спроведуваат. Во таа смисла, предметните програми треба да бидат постојано теориски и практично надгра-дувани, особено за предметите чиј досег ги надминува чисто познавателните цели и има далекосежни општествени и личносни импликации. | en_US |
dc.description.sponsorship | Универзитет „Св. Кирил и Методиј“ во Скопје, конкурс за доделување средства за финансирање на научно-ис-тражувачки проекти за 2017/2018 година | en_US |
dc.language.iso | mk | en_US |
dc.publisher | Филозофски факултет | en_US |
dc.relation | Теориска и практична надградба на предметните програми од филозофскиот корпус предмети (Филозофија, Етика, Логика, Естетика) за средно образование | en_US |
dc.title | Филозофијата во образованието | en_US |
dc.type | Monograph | en_US |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.grantfulltext | open | - |
crisitem.author.dept | Faculty of Philosophy | - |
crisitem.author.dept | Faculty of Philosophy | - |
crisitem.author.dept | Faculty of Philosophy | - |
crisitem.author.dept | Faculty of Philosophy | - |
crisitem.author.dept | Faculty of Philosophy | - |
Appears in Collections: | Faculty of Philosophy 02: Monographs / Монографии |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Filozofijata vo obrazovanieto - 2.pdf | 2.19 MB | Adobe PDF | View/Open |
Page view(s)
266
checked on Mar 28, 2024
Download(s)
1,354
checked on Mar 28, 2024
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.