Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/26517
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDIBRA-ZEQIRI FARKETAen_US
dc.date.accessioned2023-05-18T20:04:29Z-
dc.date.available2023-05-18T20:04:29Z-
dc.date.issued2021-09-01-
dc.identifier.citation/en_US
dc.identifier.isbn987-608-4897-57-6-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/26517-
dc.description.abstractAbstrakt Gama e veprimtarisë së profesorit Xhevat Gega është tepër e gjerë, dhe në përmasat e një kumtese është pothuajse e pamundur të ndriçohet, të studiohet dhe analizohet ashtu siç e meriton. Në ketë kumtesë modeste vëmendjen do ta përqendrojmë vetëm në një segment të kësaj veprimtarie, do të ndalemi në zbatimin e metodës analitike-sintetike në abetaren e prof. Xhevat Gegës, për funksionet që kreu ky libër si mjet pune për mësimin e gjuhës së shkruar shqipe; për kontributin didaktik që dha në përpunimin e metodave të lexim- shkrimit; për rrugën që hapi dhe përvojën që krijoi në fushën e teksteve tona origjinale shkollore. Metoda analitike-sintetike është metoda bazë, ku mbështetet mësimi i lexim-shkrimit, koncepti mbi këtë metodë lidhet me analizën dhe sintezën e tekstit, fjalisë, fjalës, rrokjes. Profesori Gega në abetaren e tij synon, që në orën e shkrim-leximit të zbatohen forma pune të tilla që të zhvillojnë mendjen e fëmijës dhe që nuk mbështeten në të mësuarit e shkronjave dhe rrokjeve në mënyrë mekanike, por me vetëdije. E gjithë koha që nevojitet për mësimin e abetares, që nga dita e parë e shkollës e deri në mbarimin e shkronjave, profesor Gega e ndan në tri periudha: a) periudha përgatitore (Parabetarja) kjo fazë lidhet me periudhën parapërgatitore për lexim-shkrimin; b) periudha e mësimit të shkronjave (Abetarja) kjo fazë lidhet me mësimin e shprehive themelore të teknikës së lexim-shkrimit; c) Pasabetarja është vazhdim i përforcimit të leximit të kuptueshëm. Gjatë hartimit të abetares është bërë përpjekje për të realizuar praktikisht parimet mbi të cilat mbështetet metoda analitike-sintetike, duke përdorur gjerësisht këto mënyra: a) Shtimi i zanoreve dhe bashkëtingëlloreve në fjalë të dhëna; b) Lexim fjalësh sipas një modeli të dhënë; c) Formim fjalësh të ndryshme nga vetë fëmijët sipas një modeli të dhënë.en_US
dc.description.sponsorshipMinistria e Kultures e Republikes se Maqedonise se Veriuten_US
dc.language.isoalen_US
dc.publisherINSTITUTI I TRASHEGIMISE SHPIRTERORE E KULTURORE TE SHQIPTAREVE - SHKUPen_US
dc.relationFIGURA POLIEDRIKE E PROFESOR XHEVAT GEGES (tribune shkencore)en_US
dc.relation.ispartofseriesSCUPI - VELLIMI 34;156-176-
dc.subjectFjalët çelës: abetare, lexim, shkrim, metodë, analitike-sintetike.en_US
dc.titleZBATIMI I METODËS ANALITIKE-SINTETIKE NË ABETAREN E PROFESOR XHEVAT GEGËSen_US
dc.title.alternative/en_US
dc.typeArticleen_US
dc.relation.conferenceFIGURA POLIEDRIKE E PROFESOR XHEVAT GEGES (tribune shkencore)en_US
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:Faculty of Philology: Conference papers
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ZBATIMI I METODËS ANALITIKE-SINTETIKE NË ABETAREN E PROFESOR XHEVAT GEGËS.pdf219.39 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

94
checked on May 17, 2024

Download(s)

113
checked on May 17, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.