Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис: http://hdl.handle.net/20.500.12188/26261
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНоневски, Вангелen_US
dc.date.accessioned2023-04-04T07:27:50Z-
dc.date.available2023-04-04T07:27:50Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationНоневски, В. (2022). „Стапиците на автентичноста и идентитетот низ призмата на балканските стереотипи во Медена земја и Пред дождот“. Прилози/Contributions XLVII 1, pp. 91-103.en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/26261-
dc.description.abstractThis text provides an insight into Maria Todorova’s theory of Balkanism, as a basis for reading the stereotypes and the self-stigmatization in the Macedonian films Honeyland and Before the Rain. The Balkans, like Said’s Orient, are presented as a Western construct, usually not a reference of the region, but of a phantasm constantly filled with prejudice and negative identifications. The conclusion is that the cinematic representation of the fetishized rural Macedonian past, understood as a singular authentic identity, must be reckoned with.en_US
dc.language.isomken_US
dc.publisherМакедонска Академија на Науките и Уметностите: Одделение за лингвистика и литературна наукаen_US
dc.relation.ispartofПрилози/Contributionsen_US
dc.subjectstereotype, self-stigmatization, Balkanism, authenticity, identity, postcolonialism, exoticism, cultural mediationen_US
dc.titleСтапиците на автентичноста и идентитетот низ призмата на балканските стереотипи во Медена земја и Пред дождотen_US
dc.typeJournal Articleen_US
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.author.deptFaculty of Philosophy-
Appears in Collections:Faculty of Philosophy 04: Journal Articles / Статии во научни списанија
Прикажи едноставен запис

Page view(s)

84
checked on 4.5.2025

Download(s)

13
checked on 4.5.2025

Google ScholarTM

Проверете


Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.