Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис: http://hdl.handle.net/20.500.12188/25437
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКаровска Ристовска, Александраen_US
dc.contributor.authorКардалеска, Љубицаen_US
dc.contributor.authorАјдински, Горанen_US
dc.contributor.authorШурбановска, Орхидејаen_US
dc.date.accessioned2023-01-21T09:21:07Z-
dc.date.available2023-01-21T09:21:07Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКаровска, А., Кардалеска, Љ., Ајдински, Г., Шурбановска, О. (2018). Процена и стратегии за работа со ученици со дислексија, дискалкулија, дисграфија и диспраксија. Скопје: Филозофски факултет.en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/25437-
dc.language.isomken_US
dc.publisherФилозофски факултет, УКИМ, Скопјеen_US
dc.titleПроцена и стратегии за работа со ученици со дислексија, дисграфија, дискалкулија и диспраксијаen_US
dc.typeBooken_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
crisitem.author.deptFaculty of Philosophy-
crisitem.author.deptFaculty of Philosophy-
crisitem.author.deptFaculty of Philosophy-
Appears in Collections:Faculty of Philosophy 02: Monographs / Монографии
Files in This Item:
File Опис SizeFormat 
procena i strategii za rabota.pdf1.9 MBAdobe PDFView/Open
Прикажи едноставен запис

Page view(s)

134
checked on 4.5.2025

Download(s)

114
checked on 4.5.2025

Google ScholarTM

Проверете


Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.