Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис: http://hdl.handle.net/20.500.12188/2516
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPostolov, Kirilen_US
dc.contributor.authorMilenkovic, Ivanen_US
dc.contributor.authorMilenkovic, Draganaen_US
dc.contributor.authorJaneska iliev, Aleksandraen_US
dc.date.accessioned2019-08-05T16:22:45Z-
dc.date.available2019-08-05T16:22:45Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/2516-
dc.publishercentralna banka Crne Goreen_US
dc.titleInfluence of Market Values of Enterprise on Objectivity of the Altman Z-Model in the Period 2006-2012: Case of the Republic of Macedonia and Republic of Serbiaen_US
dc.typeArticleen_US
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
crisitem.author.deptFaculty of Economics-
crisitem.author.deptFaculty of Economics-
Appears in Collections:Faculty of Economics 03: Journal Articles / Статии во научни списанија
Прикажи едноставен запис

Page view(s)

208
checked on 20.7.2025

Google ScholarTM

Проверете


Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.