Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис: http://hdl.handle.net/20.500.12188/2514
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVukovic, Ksenijaen_US
dc.contributor.authorKedmenec, Irenaen_US
dc.contributor.authorPostolov, Kirilen_US
dc.contributor.authorJovanovski, Kirilen_US
dc.contributor.authorKorent, Dinaen_US
dc.date.accessioned2019-08-05T16:18:52Z-
dc.date.available2019-08-05T16:18:52Z-
dc.date.issued2017-06-01-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/2514-
dc.publisherfaculty of economics spliten_US
dc.titleThe role of bonding and bridging cognitive social capital in shaping entrepreneurial intention in transition economiesen_US
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
crisitem.author.deptFaculty of Economics-
crisitem.author.deptFaculty of Economics-
Appears in Collections:Faculty of Economics 03: Journal Articles / Статии во научни списанија
Прикажи едноставен запис

Page view(s)

117
checked on 4.5.2025

Google ScholarTM

Проверете


Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.