Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис: http://hdl.handle.net/20.500.12188/24790
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorJachova, Zoraen_US
dc.contributor.authorKarovska Ristovska, Aleksandraen_US
dc.date.accessioned2022-12-11T17:06:19Z-
dc.date.available2022-12-11T17:06:19Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationЈачова, З., Каровска, А. (2008). "Анализа на интеракцијата меѓу наставниците и учениците во во инлузивната учичница - студија на дете со кохлеарен имплантант". Journal of Special Education and Rehabilitation 9 (3-4), pp. 7-22.en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/24790-
dc.language.isomken_US
dc.publisherФилозофски факултет, УКИМ, Скопјеen_US
dc.relation.ispartofJournal of Special Education and Rehabilitationen_US
dc.titleАнализа на интеракцијата меѓу наставниците и учениците во во инлузивната учичница - студија на дете со кохлеарен имплантантen_US
dc.title.alternativeAnalysis of the teacher-pupil interaction within the inclusive classroom-case study of a child with a cochlear implanten_US
dc.typeJournal Articleen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
crisitem.author.deptFaculty of Philosophy-
crisitem.author.deptFaculty of Philosophy-
Appears in Collections:Faculty of Philosophy 04: Journal Articles / Статии во научни списанија
Files in This Item:
File Опис SizeFormat 
7-22_JSER_2008_Jachova_Karovska.pdf710.1 kBAdobe PDFView/Open
Прикажи едноставен запис

Page view(s)

66
checked on 4.5.2025

Download(s)

14
checked on 4.5.2025

Google ScholarTM

Проверете


Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.