Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/2152
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТројачанец, Виолетаen_US
dc.date.accessioned2019-05-16T18:30:33Z-
dc.date.available2019-05-16T18:30:33Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationТројачанец, В. (2015). Управувањето на односите со клиенти од аспект на човечкиот потенцијал. Магистерска теза. Скопје: Филозофски факултет.en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/2152-
dc.descriptionМагистерска теза одбранета во 2015 година на Филозофскиот факултет во Скопје, под менторство на проф. д–р Трајан Гоцевски.en_US
dc.language.isomken_US
dc.publisherФилозофски факултет, Скопјеen_US
dc.titleУправувањето на односите со клиенти од аспект на човечкиот потенцијалen_US
dc.typeThesisen_US
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:Faculty of Philosophy 07: MA Theses / Магистерски тези
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vtrojacanec2015.pdf19.46 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record

Page view(s)

46
Last Week
0
Last month
checked on Dec 13, 2025

Download(s)

108
checked on Dec 13, 2025

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.