Please use this identifier to cite or link to this item:
                
       http://hdl.handle.net/20.500.12188/19005| Title: | РАБОТА СО МАТЕМАТИЧКИ НАДАРЕНИ УЧЕНИЦИ ВО ПОЧЕТНОТО ОБРАЗОВАНИЕ – ВТОР ДЕЛ | Authors: | Glavche, Metodi Katerina Anevska Risto Malcheski | Issue Date: | 28-Oct-2020 | Abstract: | Содржините кои се изучуваат во наставата по математика овозможуваат диферен ција на наставата по математика уште во почетното образование. За таа цел е неопход но откривање и идентификување на математички надарените ученици и организирање на настава која ќе овозможи нивно побрзо напредување. Во [3] се дадени интегрални наставни програми за работа со математички надарените ученици во почетното образование, односно со учениците на возраст од 7 до 9 години. Во оваа работа е направен обид за изразботка на ваквa програмa за ученици на возраст од 9 до 10 години. Покрај тоа дел од разработената програма е поткрепен со соодветен систем задачи за работа со надарените ученици за математика од 9-10 годишна возраст. | URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12188/19005 | 
| Appears in Collections: | Faculty of Pedagogy: Journal Articles | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Zbornik_ 2 Truda_ Bitola 2020-165-172.pdf | 419.7 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Page view(s)
197
			checked on Jul 20, 2025
		
	Download(s)
106
			checked on Jul 20, 2025
		
	Google ScholarTM
		
		
   		    Check
	Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
