Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/20.500.12188/16799
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Анѓеловска, Сандра | en_US |
dc.date.accessioned | 2022-03-02T10:52:43Z | - |
dc.date.available | 2022-03-02T10:52:43Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Анѓеловска, Сандра (2022). Добросостојба кај адолесценти со попреченост и нивна мотивација за постигнувања. Магистерска теза. Скопје: Филозофски факултет, УКИМ. | en_US |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12188/16799 | - |
dc.description | Магистерска теза одбранета во 2022 година на Филозофскиот факултет во Скопје, под менторство на проф. д–р Наташа Станојковска-Трајковска. | en_US |
dc.description.abstract | Децата со попреченост и нивната интеграција во инклузивно образование подразбира нивна соодветна мотивација, особено на адолесцентите треба да им се укаже на можностите и начинот на кои истите може да се надградат и да израсат во индивидуи на кои ќе им се даде еднаква шанса да учествуваат во општественото живеење. Притоа, мотивацијата како внатрешна движечка сила на адолесцентите на попреченост да им овозможи да бидат креатори на нивната добростојба и целосна општествена интеграција. Секако, овие процеси се макотрпни долги скапи и бараат вклучување на посебни специјализирани и едуцирани човечки ресурси кои ќе работа со овие деца бараат и поинакви специфични услови за дел од нив но сепак се возможни и практично применливи како што постојат и многу примери во светот па и во нашата држава. Овој труд подетално ќе се занимава со состојбата на адолесцентите со некаков вид на попреченост, нивната општествена интеграција преку инклузивноста образование и нивната мотивација за постигнување на сопствените цели. За таа цел, покрај теоретскиот приод кон мотивацијата ќе бидат поединечно анализирани и инклузивното образование, неговите функции и значење како и можностите што истото ги нуди. Дополнително на ова во истражувачкиот дел на трудот покрај претставувањето на податоците од истражувањето ќе следи и детална анализа на тековната состојба со адолесцентите со попреченост и инклузивното образование во Република Северна Македонија. | en_US |
dc.language.iso | mk | en_US |
dc.publisher | Филозофски факултет, УКИМ, Скопје | en_US |
dc.subject | инклузивност, образование, мотивација, адолесценти, добросостојба | en_US |
dc.title | Добросостојба кај адолесценти со попреченост и нивна мотивација за постигнувања | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
item.grantfulltext | open | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
Appears in Collections: | Faculty of Philosophy 07: MA Theses / Магистерски тези |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
sangelovska2022.pdf | 1.39 MB | Adobe PDF | View/Open |
Page view(s)
42
checked on Sep 23, 2024
Download(s)
53
checked on Sep 23, 2024
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.