Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/14178
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАјдински, Горанen_US
dc.date.accessioned2021-07-14T07:55:50Z-
dc.date.available2021-07-14T07:55:50Z-
dc.date.issued1999-
dc.identifier.citationАјдински, Горан (1999). Процена на однесувањето на лесно ментално ретардираните ученици во училиште. Годишен зборник на Филозофскиот факултет 52, 439–446.en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/14178-
dc.language.isomken_US
dc.publisherФилозофски факултет, Скопјеen_US
dc.relation.ispartofГодишен зборник на Филозофскиот факултет / Annuaire de la Faculté de Philosophieen_US
dc.titleПроцена на однесувањето на лесно ментално ретардираните ученици во училиштеen_US
dc.title.alternativeAssessment of tack behavior of the lightly mentally retarded student in primary schoolen_US
dc.typeJournal Articleen_US
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.author.deptFaculty of Philosophy-
Appears in Collections:Faculty of Philosophy 04: Journal Articles / Статии во научни списанија
Show simple item record

Page view(s)

66
checked on Apr 28, 2024

Download(s)

7
checked on Apr 28, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.