Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис: http://hdl.handle.net/20.500.12188/14178
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАјдински, Горанen_US
dc.date.accessioned2021-07-14T07:55:50Z-
dc.date.available2021-07-14T07:55:50Z-
dc.date.issued1999-
dc.identifier.citationАјдински, Горан (1999). Процена на однесувањето на лесно ментално ретардираните ученици во училиште. Годишен зборник на Филозофскиот факултет 52, 439–446.en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/14178-
dc.language.isomken_US
dc.publisherФилозофски факултет, Скопјеen_US
dc.relation.ispartofГодишен зборник на Филозофскиот факултет / Annuaire de la Faculté de Philosophieen_US
dc.titleПроцена на однесувањето на лесно ментално ретардираните ученици во училиштеen_US
dc.title.alternativeAssessment of tack behavior of the lightly mentally retarded student in primary schoolen_US
dc.typeJournal Articleen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
crisitem.author.deptFaculty of Philosophy-
Appears in Collections:Faculty of Philosophy 04: Journal Articles / Статии во научни списанија
Прикажи едноставен запис

Page view(s)

116
checked on 20.7.2025

Download(s)

20
checked on 20.7.2025

Google ScholarTM

Проверете


Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.