Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/14102
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГеоргиевски, Петреen_US
dc.date.accessioned2021-07-11T08:28:13Z-
dc.date.available2021-07-11T08:28:13Z-
dc.date.issued1997-
dc.identifier.citationГеоргиевски, Петре. Курикулумот (curriculum) согледан од аспект на основните теориски парадигми во социологијата на образованието. Годишен зборник на Филозофскиот факултет 50, 133–152.en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/14102-
dc.language.isomken_US
dc.publisherФилозофски факултет, Скопјеen_US
dc.relation.ispartofГодишен зборник на Филозофскиот факултет / Annuaire de la Faculté de Philosophieen_US
dc.titleКурикулумот (curriculum) согледан од аспект на основните теориски парадигми во социологијата на образованиетоen_US
dc.title.alternativeCurriculum analysé d’après l’aspect des paradigms théoriques de base dans la sociologie de l’educationen_US
dc.typeJournal Articleen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
crisitem.author.deptFaculty of Philosophy-
Appears in Collections:Faculty of Philosophy 04: Journal Articles / Статии во научни списанија
Show simple item record

Page view(s)

47
checked on Jul 25, 2024

Download(s)

4
checked on Jul 25, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.