Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/13636
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНиколоски, Томеen_US
dc.date.accessioned2021-06-19T22:20:46Z-
dc.date.available2021-06-19T22:20:46Z-
dc.date.issued1996-
dc.identifier.citationНиколоски, Томе (1996). Улогата на психолошките и социоекономските варијабли при изборот на насоката на средното образование. Годишен зборник на Филозофскиот факултет 49, 101–111.en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/13636-
dc.language.isomken_US
dc.publisherФилозофски факултет, Скопјеen_US
dc.relation.ispartofГодишен зборник на Филозофскиот факултет / Annuaire de la Faculté de Philosophieen_US
dc.titleУлогата на психолошките и социоекономските варијабли при изборот на насоката на средното образованиеen_US
dc.title.alternativeThe role of the psychological and socio–economic variables in the students choise of the type of secondary schoolen_US
dc.typeJournal Articleen_US
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.author.deptFaculty of Philosophy-
Appears in Collections:Faculty of Philosophy 04: Journal Articles / Статии во научни списанија
Show simple item record

Page view(s)

19
checked on Jul 25, 2024

Download(s)

5
checked on Jul 25, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.