Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/12841
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАдамческа, Снежанаen_US
dc.date.accessioned2021-05-27T18:37:01Z-
dc.date.available2021-05-27T18:37:01Z-
dc.date.issued1991-
dc.identifier.citationАдамческа, Снежана (1991). Дидактичко-методскиот потенцијал на ученичкиот тандем. Годишен зборник на Филозофскиот факултет 43-44, 111–125.en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/12841-
dc.language.isomken_US
dc.publisherФилозофски факултет, Скопјеen_US
dc.relation.ispartofГодишен зборник на Филозофскиот факултет / Annuaire de la Faculté de Philosophieen_US
dc.titleДидактичко-методскиот потенцијал на ученичкиот тандемen_US
dc.title.alternativees potentiels didactiques méthodiques du tandem d’élévesen_US
dc.typeJournal Articleen_US
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.author.deptFaculty of Philosophy-
Appears in Collections:Faculty of Philosophy 04: Journal Articles / Статии во научни списанија
Show simple item record

Page view(s)

78
checked on Apr 26, 2024

Download(s)

3
checked on Apr 26, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.