Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/20.500.12188/9924
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чаловска, Соња | en_US |
dc.date.accessioned | 2021-01-24T12:10:06Z | - |
dc.date.available | 2021-01-24T12:10:06Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Чаловска, С. (2017). Моделирање нa пристапи кон учењето кај предучилишните деца. Докторска дисертација. Скопје: Филозофски факултет. | en_US |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12188/9924 | - |
dc.description | Докторска дисертација одбранета во 2017 година на Филозофскиот факултет во Скопје, под менторство на проф. д–р Лена Дамовска. | en_US |
dc.language.iso | mk | en_US |
dc.publisher | Филозофски факултет, Скопје | en_US |
dc.title | Моделирање нa пристапи кон учењето кај предучилишните деца | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
item.grantfulltext | open | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
Appears in Collections: | Faculty of Philosophy 08: Dissertations preceding the Doctoral School / Дисертации пред Докторската школа UKIM 01: Dissertations preceding the Doctoral School / Дисертации пред Докторската школа |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
schalovska2017.pdf | 41.23 MB | Adobe PDF | View/Open |
Page view(s)
118
checked on Apr 29, 2024
Download(s)
495
checked on Apr 29, 2024
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.