Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/8957
Title: Брендирање на компанијата и менаџментот на човечки ресурси
Authors: Таневска, Татјана
Keywords: менаџмент на човечки ресурси, регрутирање, бренд, брендирање на работодавачот, привлекување на кадри.
Issue Date: 2020
Publisher: Филозофски факултет, Скопје
Source: Таневска, Т. (2020). Брендирање на компанијата и менаџментот на човечки ресурси. Магистерска теза. Скопје: Филозофски факултет.
Abstract: Истражување во оваа тема е со цел да се утврди колкава е поврзаноста на брендот на компанијата со човечките ресурси. Што е она што треба да го понуди една компанија и каква треба да биде нејзината понуда за да стане иден работодавач. Дали брендот на компанијата влијае врз одлуката на кандидатите брендираната компанија да биде нивни иден работодавач. Фокусот на ова истражување е процесот и различни чекори потребни за успешно позиционирање на брендот на компанијата на пазарот на трудот. Посебен осврт се дава на понуда и условите на работодавачот и нивната важност за кандидатите и за вработените, како и на каналите на комуникација кои се користат при овој процес и нивната важност.
Description: Магистерска теза одбранета во 2020 година на Филозофскиот факултет во Скопје, под менторство на проф. д–р Јован Пејковски.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12188/8957
Appears in Collections:Faculty of Philosophy 07: MA Theses / Магистерски тези

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ttanevska2020.pdf2.72 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

Page view(s)

50
checked on Mar 23, 2025

Download(s)

87
checked on Mar 23, 2025

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.