Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/8311
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.author2. Поповска, С., Панова-Игњатовиќ, Т., Ѓурчевска Атанасовска, К., Китановска-Кимовска, С., Саздовска-Пигуловска, М., Симионска, М., Мицкоски, Н.en_US
dc.date.accessioned2020-05-26T10:50:31Z-
dc.date.available2020-05-26T10:50:31Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.issn1409-8571-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/8311-
dc.language.isomken_US
dc.publisherФилолошки факултет „Блаже Конески“ – Скопјеen_US
dc.relation.ispartofГодишен зборник на Филолошкиот факултет „Блаже Конески“ – Скопје, книга бр. 45en_US
dc.titleРезултати од билатералниот проект „Можности за зaјакнување на емоционалната интелигенција како генеричка компетенција кај студентите по преведување и толкување“en_US
dc.typeArticleen_US
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:Faculty of Philology: Journal Articles
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2019_Годишен зборник 2.pdf2.47 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record

Page view(s)

95
checked on Apr 30, 2024

Download(s)

21
checked on Apr 30, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.