Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/7268
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАзир, Џемиљen_US
dc.date.accessioned2020-03-13T20:50:43Z-
dc.date.available2020-03-13T20:50:43Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationАзир, Џ. (2020). Човечки ресурси, квалитет и имиџ. Магистерска теза. Скопје: Филозофски факултет.en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/7268-
dc.descriptionМагистерска теза одбранета во 2020 година на Филозофскиот факултет во Скопје, под менторство на проф. д–р Јован Пејковски.en_US
dc.description.abstractУправувањето со човечките ресурси се активности кои се во надлежност на секторот човечките ресурси со кои значително се влијае на мотивацијата на вработените во организацијата. Секторот за човечки ресурси е оној кој одлучува за бенефициите на работниците, ги прави неопходните евалуации на сите вработени за да се пресмета степенот на задоволство, мотивираност, перформансот на секој вработен и друго. Регрутацијата и селекцијата на кандидати, како главна цел на човечките ресурси е од особено значење за организацијата бидејќи преку нив се проценува не само бројот на луѓе кои и се потребни на организацијата туку и нивните вештини, способности, знаење за истите да можат да бидат соодветно класифицирани и поставувани на работните места кои најмногу би им одговарале. Брендирањето и имиџот на било која организација без разлика на бројот на вработени или воопшто било која друга карактеристика претставува доста комплексен процес кој бара особено внимание во компонирањето и подразбира вложување на напор и трпение при работа на процесите кои се поврзани со брендирањето или воопшто имиџот. Брендирањето е алатка преку која организациите се претставуваат на потрошувачите онака како што тие очекуваат потрошувачите да гледаат на нив. Овој труд се фокусира кон пронаоѓање на врската меѓу квалитетот во менаџирањето на човечките ресурси и неговото влијание врз перформансите и успешноста во организацијата.en_US
dc.language.isomken_US
dc.publisherФилозофски факултет, Скопјеen_US
dc.subjectимиџ, човечки ресурси, корпорација, брендen_US
dc.titleЧовечки ресурси, квалитет и имиџen_US
dc.typeThesisen_US
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:Faculty of Philosophy 07: MA Theses / Магистерски тези
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
djazir2020.pdf2.57 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record

Page view(s)

114
checked on May 2, 2024

Download(s)

303
checked on May 2, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.