Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/6610
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАвировиќ Бундалевска, Иренаen_US
dc.date.accessioned2020-01-23T12:57:34Z-
dc.date.available2020-01-23T12:57:34Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationАвировиќ Бундалевска, И. (2017). Маркетинг во мултикултурни општества: разбирање и промовирање семејна разновидност. International Marketing Journal.en_US
dc.identifier.issn1857-9787-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/6610-
dc.description.abstractРазвојот на современите општества, како и процесите на урбанизација, глобализација и индустријализација, значително ја сменија семејната и општествената структура. Истовремено, сликата на семејствата која се промовира во медиумите се прилагодува постојано на новите предизвици. Така, вообичаената претстава на радосно нуклеарно семејство од белата раса, прикажано во рекламите на западните брендови е заменета со поразновидно и реално застапување на современите семејства и општества. Предмет на анализа на овој труд е начинот на прикажување на семејствата и различностите во западните медиуми во минатото и денес. Истражувањето ќе опфати, но нема да се ограничи на расна, социјална, религиска и јазична различност. Исто така, трудот ќе ги истражи и анализира кампањите на неколку познати брендови во современите мултикултурни општества. Дополнително, трудот ќе ги прикаже состојбите во современото македонско општество, како и застапеноста на семејната разновидност во медиумите во споредба со актуелните светски трендови. Фокусот ќе биде осврнат кон најпопуларните реклами и брендови кои го пресликале мултикултурниот карактер на државата од нејзината независнот во 1991 година до денес.en_US
dc.language.isomken_US
dc.publisherMacedonian Association of Marketingen_US
dc.relation.ispartofInternational Marketing Journalen_US
dc.subjectреклами, брендови, разновидност, мултикултурни општества, семејства.en_US
dc.titleМаркетинг во мултикултурни општества: разбирање и промовирање семејна разновидностen_US
dc.typeJournal Articleen_US
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.author.deptFaculty of Philosophy-
Appears in Collections:Faculty of Philosophy 04: Journal Articles / Статии во научни списанија
Files in This Item:
File SizeFormat 
Paper-marketing-Avirovic.docx265.74 kBMicrosoft Word XMLView/Open
Show simple item record

Page view(s)

86
checked on May 1, 2024

Download(s)

26
checked on May 1, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.