Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/31494
Title: Природните науки низ игра: Escape room како дел од DiSSI активностите
Authors: Марина Стојановска, Катерина Русевска, Ламбе Барандовски, Владимир Петрушевски
Keywords: : escape room, DiSSI, гасови, екологија, мотивација, СТЕМ, струјни кола 
Issue Date: 2023
Publisher: Сојуз на математичари на Македонија Природно‐математички факултет, Скопје 
Source: Марина Стојановска, Катерина Русевска, Ламбе Барандовски, Владимир Петрушевски. Природните науки низ игра: Escape room како дел од DiSSI активностите. Зборник на трудови од Третата меѓународна конференција за образованието по математика, физика и сродни науки, Природно-математички факултет, Скопје, 6-8 мај 2022, 210-216 (2023).
Conference: Трета меѓународна конференција за образованието по математика, физика и сродни науки Природно‐математички факултет, Скопје 6 – 8 мај, 2022 
Abstract: т. Еден од најголемите предизвици со кои се соочуваат наставниците денес е да одржат активно учество и да ги мотивираат учениците за работа на часот. Пристапот базиран на игра може да биде многу корисен метод за да се постигне оваа цел и да им се овозможи на учениците да преземат одговорност за своето учење, создавајќи на тој начин средина за учење насочена кон учениците. Работејќи во група, учениците разменуваат мислења и заеднички се обидуваат да дојдат до решението или да победат во играта. На овој начин тие се забавуваат во текот на играта, но истовремено и учат, со што се раѓаат и нови идеи. Соработката им помага да го конструираат сопственото знаење и да ги надминат евентуалните пропусти во знаењето. Новина во образовниот процес се т.н. escape room активности, кои може да се применат за било кој предмет и за било која содржина. Escape room пристапот станува сè поприсутен во наставниот процес и буди голем интерес кај наставниците и учениците. Преку вакви активности учениците ги совладуваат концептите на начин кој се разликува од традиционалниот, а тоа создава позитивна атмосфера за учење. Во рамки на проектот „Разновидноста во природните науки низ социјална инклузија – неформално образование по природни науки и ученичка разноликост“ (DiSSI) дизајнирани се escape room активности на три различни теми: екологија, струјни кола и гасови. Активностите се наменети за едукација на учениците за значењето на природните науки во секојдневниот живот, зголемување на нивната мотивираност за изучување на природните науки и размислување за идна кариера поврзана со СТЕМ, како и за поддршка на сегашните и идните наставници по природни науки во препознавањето на различните димензии/аспекти на разновидноста во класовите. 
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12188/31494
Appears in Collections:Faculty of Natural Sciences and Mathematics, Institute of Physics: Conference papers

Show full item record

Page view(s)

22
checked on Nov 7, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.