Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/31493
Title: Примена на 5Е методот во наставата по природни науки: DiSSI активности за гасови
Authors: Владимир Петрушевски, Катерина Русевска, Ламбе Барандовски, Марина Стојановска,
Keywords: 5Е метод, DiSSI, гасови, истражување, природни науки, хемија. 
Issue Date: 2023
Publisher: Сојуз на математичари на Македонија Природно‐математички факултет, Скопје 
Source: Владимир Петрушевски, Катерина Русевска, Ламбе Барандовски, Марина Стојановска, Примена на 5Е методот во наставата по природни науки: DiSSI активности за гасови. Зборник на трудови од Третата меѓународна конференција за образованието по математика, физика и сродни науки, Природно-математички факултет, Скопје, 6-8 мај 2022, 217-223, (2023).
Conference: Трета меѓународна конференција за образованието по математика, физика и сродни науки Природно‐математички факултет, Скопје 6 – 8 мај, 2022
Abstract:  Во рамки на проектот „Разновидноста во природните науки низ социјална инклузија – неформално образование по природни науки и ученичка разноликост“ (DiSSI) осмислени се експерименти и активности со примена на 5Е моделот. Овие експерименти се однесуваат на гасовите и некои нивни карактеристики. Со оглед на тоа што темата за агрегатни состојби на материјата е присутна во наставните програми по природни науки на сите нивоа на образование, активностите за гасови презентирани во овој труд може да се вклучат при реализација на голем број наставни единици. Опишани се неколку демонстрации за начини на собирање на гасовите (полесни и потешки од воздухот; растворливи и нерастворливи во вода). Понудени се експерименти за: (1) дифузија (азот диоксид, водород и воздух); (2) густина (хелиум, воздух и сулфур хексафлуорид); (3) дувачки инструменти со различни гасови; (4) имплозија на лименка; (5) гас што не поддржува горење; (6) гас што поддржува горење. Гасовите се земаат или од челични контејнери, или се подготвуваат на наједноставниот можен начин (користејќи лесно достапни хемикалии). 
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12188/31493
Appears in Collections:Faculty of Natural Sciences and Mathematics, Institute of Physics: Conference papers

Show full item record

Page view(s)

19
checked on Nov 7, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.