Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/31491
Title: Примена на 5Е методот во наставата по природни науки: DiSSI активности за струјни кола
Authors: Ламбе Барандовски,Катерина Русевска, Владимир Петрушевски, Марина Стојановска,
Keywords: 5Е метод, DiSSI, струјни кола, природни науки, физика
Issue Date: 2022
Publisher: Сојуз на математичари на Македонија, Природно-математички факултет
Source: Ламбе Барандовски.,Катерина Русевска, Владимир Петрушевски, Марина Стојановска,. Примена на 5Е методот во наставата по природни науки: DiSSI активности за струјни кола. Зборник на трудови од Третата меѓународна конференција за образованието по математика, физика и сродни науки, Природно-математички факултет, Скопје, 6-8 мај 2022, 229-233, (2023).
Conference: Трета меѓународна конференција за образованието по математика, физика и сродни науки Природно‐математички факултет, Скопје 6 – 8 мај, 2022 
Abstract:  Во рамки на проектот „Разновидноста во природните науки низ социјална инклузија – неформално образование по природни науки и ученичка разноликост“ (DiSSI), осмислени се активности и експерименти со примена на 5Е моделот кои се однесуваат на изучувањето на струјните кола низ кои тече еднонасочна струја. Бидејќи струјните кола се присутни во наставните програми по природни науки во второ, четврто и шесто одделение, како и подоцна во предметот физика во деветто одделение, активностите презентирани во овој труд може да се вклучат при реализација на голем број наставни единици како во основното така и во средното гимназиско и стручно образование, каде повторно учениците ја изучуваат оваа тема. Дел од експериментите може да бидат искористени и за работа со талентирани ученици.  
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12188/31491
Appears in Collections:Faculty of Natural Sciences and Mathematics, Institute of Physics: Conference papers

Show full item record

Page view(s)

19
checked on Nov 7, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.