Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/20.500.12188/31469
Title: | НАЈЧЕСТИ ГРЕШКИ И МАТЕМАТИЧКИ ЗАБЛУДИ КАЈ СТУДЕНТИТЕ ОД ПРВА ГОДИНА НА ТЕХНИЧКИТЕ ФАКУЛТЕТИ ВО СРЕДНОШКОЛСКИ ЗАДАЧИ | Other Titles: | Most common mistakes and mathematical misconceptions among first‐year technical faculty students in high school assignments | Authors: | Valentina Miovska, Aneta Gacovska - Barandovska, Delcho Leshkovski, Stefan Mirchevski | Keywords: | mathematical misconceptions, errors, relations, ordering, linear equations, systems of linear equations. / математички заблуди, грешки, релации, подредување, линеарни равенки, системи линеарни равенки. | Issue Date: | Jan-2023 | Publisher: | Сојуз на математичари на Македонија / Union of Mathematicians of Macedonia | Source: | http://im-pmf.weebly.com/uploads/5/8/9/8/58988609/zbornik_komfsn2022_web2.pdf | Series/Report no.: | 3; | Conference: | Трета меѓународна конференција за образованието по математика, физика и сродни науки Third International Conference on the Education of Mathematics, Physics and Related Sciences |
Abstract: | The paper presents the results of a conducted research (study) involving first‐year students of the Institute of mathematics and some of the technical faculties in the country, in five consecutive years (2017‐2021). The research considers the results of an anonymous test that included six different problems of logical type, linear equations with a parameter, as well as systems of two linear equations with two unknowns containing parameters. The sample consisted of four experimental groups and one control group. The experimental groups were tested before the beginning of the mathematics lectures related to the teaching topics covered by the test, and the control group after most of those teaching contents have been processed and deepened in the university courses. The processed tests provided data indicating a large number of misconceptions and errors among students, individually, but also in comparison with other tested groups. Additional conclusions are presented that indicate a correlation between the results achieved by the groups that have previously graduated from high school with physical attendance in relation to students who spent part of their education with online teaching, during the period of the COVID‐19 crisis. The basic omissions and the superficiality of the knowledge acquired in secondary education have been examined, compared to the expectations of the authors, who as teaching staff at universities need a certain level of knowledge for the successful implementation of the curriculum in their subjects. The possible reasons for the great contradiction in the obtained and expected results are pointed out. / Во овој труд ќе бидат изложени резултатите од спроведено истражување (студија), во кое се вклучени студенти од прва година, на Природно‐математичкиот факултет во Скопје и некои од техничките факултети во државата, во пет последователни години (2017‐2021). Истражувањето беше направено по спроведен анонимен тест во кој беа вклучени шест различни задачи од логички тип, линеарни равенки со параметар, како и системи од две линеарни равенки со две непознати кои содржат параметри. Примерокот го сочинуваа четири експериментални групи и една контролна група. Експерименталните групи се тестирани пред почетокот на предавањата по математика кои се однесуваат на наставните теми покриени со тестот, а контролната група извесен период откако поголем дел од тие наставните содржини е обработен и продлабочен во универзитетските курсеви. Обработените тестови обезбедија податоци кои укажуваат на голем број заблуди и грешки кај студентите, поединечно, но и во споредба со другите тестирани групи. Презентирани се и дополнителни заклучоци кои укажуваат на корелација меѓу постигнатите резултати од групите кои претходно имаат завршено средно училиште со физичко присуство во однос на студенти кои дел од своето образование го поминале со онлајн настава, во периодот на пандемијата со КОВИД‐19. Разгледани се основните пропусти и површноста на знаењето стекнато во средното образование, споредено со очекувањата ка авторите, кои како наставен кадар на универзитетите имаат потреба од одредено ниво на знаење за успешно спроведување на наставната програма по своите предмети. Укажано е на можните причини за големата противречност во добиените и очекуваните резултати. | URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12188/31469 | ISBN: | 978-608-4929-04-8 |
Appears in Collections: | Faculty of Natural Sciences and Mathematics, Institute of Mathematics: Journal Articles |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
34Stefan _Mircevski.pdf | 683.04 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.