Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис: http://hdl.handle.net/20.500.12188/29190
Наслов: Why do customers value m-banking apps? A stimulus-organism-response perspective
Authors: Palamidovska sterjadovska, Nikolina 
Prodanova, J.
Ciunova shuleska, Anita 
Issue Date: 2024
Publisher: Emerald
Source: Palamidovska-Sterjadovska, N., Prodanova, J. and Ciunova-Shuleska, A. (2024), "Why do customers value m-banking apps? A stimulus-organism-response perspective", Spanish Journal of Marketing - ESIC, Vol. ahead-of-print No. ahead-of-print. https://doi.org/10.1108/SJME-01-2023-0024
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12188/29190
DOI: 10.1108/SJME-01-2023-0024
Appears in Collections:Faculty of Economics 03: Journal Articles / Статии во научни списанија

Прикажи целосна запис

Page view(s)

40
checked on 20.5.2024

Google ScholarTM

Проверете

Altmetric


Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.