Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/29042
Title: Техники за тимска работа во онлајн наставата по странски јазик
Authors: Лела Ивановска, Силвана Нешковска, Милена Касапоска-Чадловска
Keywords: онлајн учење, техники, работа, социјализација,странски јазик
Issue Date: 2021
Publisher: Македонско научно друштво-Битола
Journal: Зборник трудови од Научно- стручен собир „Влијанието на пандемијата врз науката-искуства и примери на професионални предизвици во општеството“
Conference: Влијанието на пандемијата врз науката-искуства и примери на професионални предизвици во општеството.
Abstract: Како во многу земји, така и кај нас, борбата против КОВИД-19 ги затвори училиштата и учењето се одвива онлајн. Онлајн наставата претставува нов, поинаков начин на учење и подучување. Прилагодување на содржината на материјалот, давање соодветни инструкции за зададените задачи, оценување на знаењето, одржување на мотивираноста и интересот научениците/студентите за време на онлајн часовите, се само дел од предизвиците со кои се соочи образованието во целост за време на оваа пандемија. Со овие предизвици се справуваат и наставниците и изучувачите на странски јазик. Целта на овој труд е да понуди интерактивни техники за тимска работасо цел создавање поволна клима за онлајн учење на странски јазик, како и за поттикнување на социјализацијата меѓу сите инволвирани страни за време на онлајн наставата, но и за одржување на мотивацијата за учење, стимулирање, релаксирање и создавање атмосфера на доверба. Посебен акцент се става на некои од таканаречените воведни техники за тимска работа, предложени од Nik Peachey во неговата книга ,,Team Building Activities”, и тоа The Ice breakers, Identity Iceberg, Human Alphabet, Bucket List и The Web Crawl. Аргументите на овој труд се во насока на валидација на тврдењето дека користењето на ваковтип на наставни техники,од една страна, е директно поврзано со формирањето на позитивна социоемоционална атмосфера, а од друга страна, нуди можности за интеракција во наставата и полесно совладување на материјалот.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12188/29042
Appears in Collections:Faculty of Philology: Conference papers

Show full item record

Page view(s)

19
checked on May 28, 2024

Download(s)

2
checked on May 28, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.