Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/27462
Title: Si iu duk Shqipëria Konicës pas kthimit të tij, parë nëpërmjet vepërës ,,Shqipëria si m`u duk,,
Authors: Adili-Çeliku, Luljeta
Keywords: Konica, gjuha diplomatike, diplomat, kontributi, Shqipëri.
Issue Date: May-2019
Publisher: ANAS-studia humanitatis
Source: MLA
Abstract: Abstrakt: Disa popuj janë të destinuar që fatet e tyre politke të mos i kenë plotësisht në duart e tyre dhe shpeshherë janë pre e politikave të ndryrshme të diktuara nga shtypësit e tyre. Një fat i tillë çdoherë e ka ndjekur popullin shqiptar. Po të kthehemi në retrospektivë do të shohim se sa histori të dhimbshme dhe tragjike ka pasur ky vend dhe ky popull. Mirëpo, fati në fatkeqësi i Shqipërisë dhe shqiptarëve ka qenë ajo se çdoherë ka pasur njerëz të cilët i kanë dalë zot vendit të tyre duke i demantuar propagandat antishqiptare që përhapnin fqinjët e tyre bashkë me aleatët. I tillë ishte dhe do të mbetet Faik Konica, i cili një jetë të tërë punoi për vendin e vet. U bë zëri kumbues i vendit që dergjej në dhimbje të mëdha që ia kishin shkaktuar sundues të ndryshëm. Në këtë punim jemi munduar ta paraqesim Konicën dhe gjuhën e tij të drejtpërdrejtë dhe shumë reale nëpërmjet veprës së tij me ese ,, Shqipëria si m`u duk ,, pas marrjes së detyrës si tij si ministër i Punëve të Jashtme në Shtetet e Bashkuara të Amerikës si diplomat në kohën e mbretit Zog. Figura e Konicës ishte dhe do të mbetet një nga figurat më komplekse të letrave shqipe. ,,I pajisur me një mendje sa briliante, aq edhe të mbrapshtë, qe s`e kishte për gjë sot të shfaqte dhembshuri e nesër të tallej mizorisht me vendin e vet, aristrokrat tipik i artit, që në sallonet letrare të Londrës e Parisit e ndiente veten si në shtëpinë e vet,,. 1
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12188/27462
Appears in Collections:Faculty of Philology: Journal Articles

Show full item record

Page view(s)

39
checked on Nov 11, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.