Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/20.500.12188/26601
Title: | LEXIMI- NJË MISION I RËNDËSHËM I BOTËS BASHKËKOHORE | Other Titles: | / | Authors: | DIBRA-ZEQIRI FARKETA | Keywords: | leximi, lektyra, nxënësi, mësimdhënësi, shkolla. | Issue Date: | 2018 | Publisher: | INSTITUTI ALB SHKENCA - ANAS Studia humanitatis | Source: | / | Project: | Roli i diaspores shqiptare, dje, sot dhe neser | Journal: | Anas- Studia humanitatis 13 | Series/Report no.: | ANAS - Studia humanitatis nr.13;81-91 | Conference: | Takimi XII Vjetor Ndërkombëtar, Tiranë | Abstract: | Në këtë kumtesë si qëllim i kemi vënë vetes të dëshmojmë interesimin e nxënësve të shkollave të mesme në Maqedoni lidhur me leximin si një mision i rëndësishëm, i cili ndikon në ngritjen dhe zhvillimin e personalitetit të çdo individ. Synimin tonë e realizuam përmes një hulumtimi praktik. Kampioni i përfshirë në anketim përbëhet nga 1.485 nxënës të shkollave dhe qyteteve të ndryshme të Maqedonisë. Pyetësori ka për qëllim të identifikojë mbarëvajtjen e orës së lektyrës, meqenëse brenda kësaj ore shihet më qartë se kudo tjetër niveli se sa kanë lexuar nxënësit, sa janë të motivuar të lexojnë, gjithashtu nxirren në pah edhe faktorët që ndikojnë në largimin e nxënësit nga leximi i veprave të caktuara. Në bazë të rezultateve konstatuam se ne i përkasim një popullsie, e cila lexon shumë pak dhe jo vazhdimisht, por vetëm në rast nevoje, madje edhe atëherë nuk përmbushen zbrazëtirat e parapara. Kjo gjendje është rrjedhojë e disa faktorëve, ndër të tjera veçuam se: titujt e veprave janë jo në hap me kohën duhen ndryshuar; duhet të mbahet llogari për sasinë e veprave voluminoze; në të shumtën e rasteve mungon motivimi nga ana e mësimdhënësve, prindërve etj. | URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12188/26601 | ISSN: | 1857-8896 |
Appears in Collections: | Faculty of Philology: Conference papers |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
LEXIMI NJE MISION I RENDESISHEM I BOTES BASHKEKOHORE.pdf | 640.44 kB | Adobe PDF | View/Open |
Page view(s)
52
checked on Nov 11, 2024
Download(s)
5
checked on Nov 11, 2024
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.