Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/26281
Title: Ефектите врз напредокот на вештините за читање кај деца со дислексија со употреба на пристапот Ортон–Гилингам
Authors: Николовска, Катерина
Issue Date: 2022
Publisher: Филозофски факултет, УКИМ, Скопје
Source: Николовска, Катерина (2022). Ефектите врз напредокот на вештините за читање кај деца со дислексија со употреба на пристапот Ортон–Гилингам. Магистерска теза. Скопје: Филозофски факултет.
Description: Магистерска теза одбранета во 2022 година на Филозофскиот факултет во Скопје, под менторство на проф. д-р Александра Каровска Ристовска.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12188/26281
Appears in Collections:Faculty of Philosophy 07: MA Theses / Магистерски тези

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Knikolovska2022 (1).pdf2.02 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

Page view(s)

35
checked on Nov 6, 2024

Download(s)

49
checked on Nov 6, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.