Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/20.500.12188/26281
Title: | Ефектите врз напредокот на вештините за читање кај деца со дислексија со употреба на пристапот Ортон–Гилингам | Authors: | Николовска, Катерина | Issue Date: | 2022 | Publisher: | Филозофски факултет, УКИМ, Скопје | Source: | Николовска, Катерина (2022). Ефектите врз напредокот на вештините за читање кај деца со дислексија со употреба на пристапот Ортон–Гилингам. Магистерска теза. Скопје: Филозофски факултет. | Description: | Магистерска теза одбранета во 2022 година на Филозофскиот факултет во Скопје, под менторство на проф. д-р Александра Каровска Ристовска. | URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12188/26281 |
Appears in Collections: | Faculty of Philosophy 07: MA Theses / Магистерски тези |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Knikolovska2022 (1).pdf | 2.02 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.