Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/25881
Title: Перцепциите на угостителско − туристичките компании од Република Северна Македонија за иницијативата „Отворен Балкан“
Authors: Mijovic Hristovska, Bojana
Mijovic Spasova, Tamara
Trenovski, Borce 
Petrevska, Biljana
Issue Date: Feb-2023
Publisher: Analytica | Thinking Laboratory
Project: Зајакнување на регионалната економска интеграција – Можностите и придобивките од регионалниот заеднички пазар во секторот земјоделие и туризам во Северна Македонија
Description: Овој бриф за политиките е изработен во рамки на проектот „Зајакнување на регионалната економска интеграција – Можностите и придобивките од регионалниот заеднички пазар во секторот земјоделие и туризам во Северна Македонија“, што го спроведува Аналитика – Скопје, со финансиска поддршка на Фондацијата Отворено општество – Македонија. Содржината на овој бриф е единствена одговорност на Аналитика – Скопје и на ниту еден начин не може да се смета дека ги одразува ставовите на Фондацијата Отворено општество – Македонија.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12188/25881
Appears in Collections:Faculty of Economics 07. Monographs / Монографии

Show full item record

Page view(s)

52
checked on May 21, 2024

Download(s)

6
checked on May 21, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.