Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/20.500.12188/24585
Title: | Специфичности во примената на наставните средства и специфични помагала во наставата за учениците со моторни нарушувања | Authors: | Рашиќ Цаневска, Оливера Чичевска Јованова, Наташа |
Keywords: | основно образование, ученици со моторни нарушувања, наставни средства, помагала во наставата | Issue Date: | 2021 | Publisher: | Филозофски факултет, УКИМ, Скопје | Source: | Рашиќ Цаневска, О., Чичевска Јованова, Н. (2021). “Специфичности во примената на наставните средства и специфични помагала во наставата за учениците со моторни нарушувања“. Годишен зборник на Филозофскиот факултет / Annuaire de la Faculté de Philosophie 74, pp. 625-637. | Journal: | Годишен зборник на Филозофскиот факултет/The Annual of the Faculty of Philosophy in Skopje | Abstract: | Иако за училиштето размислуваме како за статична институција, сепак образованието го доживува својот подем и се менува, вклучувајќи го и образованието на деца со попреченост. Со донесување на Законот за образование во 2019 година, во Р Македонија започнува процесот на потполна инклузија, што значи дека основното образование е институционално, кадровски и содржински организирано на начин кој поддржува вклучување на сите ученици во редовното основно образование. По предлог на Бирото за развој на образованието, министерот за образование и наука утврди НОРМАТИВИ И СТАНДАРДИ за простор, опрема и наставни средства за основно училиште во Република Северна Македонија. Иако за учениците со ПОП е наведено дека ќе се користат специјализирани наставни средства и учебни помагала како и асистивна технологија во зависност од индивидуалните можности, способности и потреби на ученикот со попреченост, сепак опфатеноста во програмските документи е општа. Оттука произлезе потребата од пишување на овој труд, да се допрецизираат специфичностите во користењето на наставните средства и помагала во инклузивна училница. т.е. на кој начин наставните средства и учебни помагала кои се предвидени за учениците со типичен развој ќе станат специјализирани, и кои специфични наставни средства, посебни учебни помагала и асистивна технологија се потребни за ученикот со моторни нарушувања. | URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12188/24585 | DOI: | 10.37510/godzbo2174625rc |
Appears in Collections: | Faculty of Philosophy 04: Journal Articles / Статии во научни списанија |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Rashikj Canevska О. Chichevska Jovanova, N. mk.pdf | 582.92 kB | Adobe PDF | View/Open |
Page view(s)
109
checked on Nov 9, 2024
Download(s)
16
checked on Nov 9, 2024
Google ScholarTM
Check
Altmetric
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.