Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/19485
Title: Маркетинг концепција во средното образование на Република Македонија во услови на пазарна економија
Authors: Малцова Мироновска, Снежана
Issue Date: 2010
Publisher: Филозофски факултет, УКИМ, Скопје
Source: Малцова Мироновска, Снежана (2010). Маркетинг концепција во средното образование на Република Македонија во услови на пазарна економија. Докторска дисертација. Скопје: Филозофски факултет, УКИМ
Description: Докторска дисертација одбранета во 2010 година на Филозофскиот факултет во Скопје, под менторство на проф. д–р Трајан Гоцевски.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12188/19485
Appears in Collections:Faculty of Philosophy 08: Dissertations preceding the Doctoral School / Дисертации пред Докторската школа
UKIM 01: Dissertations preceding the Doctoral School / Дисертации пред Докторската школа

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
smalcovamironovska2010.pdf27.61 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

Page view(s)

48
checked on May 22, 2024

Download(s)

113
checked on May 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.