Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис: http://hdl.handle.net/20.500.12188/19005
Наслов: РАБОТА СО МАТЕМАТИЧКИ НАДАРЕНИ УЧЕНИЦИ ВО ПОЧЕТНОТО ОБРАЗОВАНИЕ – ВТОР ДЕЛ
Authors: Glavche, Metodi 
Katerina Anevska
Risto Malcheski
Issue Date: 28-окт-2020
Abstract: Содржините кои се изучуваат во наставата по математика овозможуваат диферен ција на наставата по математика уште во почетното образование. За таа цел е неопход но откривање и идентификување на математички надарените ученици и организирање на настава која ќе овозможи нивно побрзо напредување. Во [3] се дадени интегрални наставни програми за работа со математички надарените ученици во почетното образование, односно со учениците на возраст од 7 до 9 години. Во оваа работа е направен обид за изразботка на ваквa програмa за ученици на возраст од 9 до 10 години. Покрај тоа дел од разработената програма е поткрепен со соодветен систем задачи за работа со надарените ученици за математика од 9-10 годишна возраст.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12188/19005
Appears in Collections:Faculty of Pedagogy: Journal Articles

Files in This Item:
File Опис SizeFormat 
Zbornik_ 2 Truda_ Bitola 2020-165-172.pdf419.7 kBAdobe PDFView/Open
Прикажи целосна запис

Page view(s)

100
checked on 3.6.2024

Download(s)

81
checked on 3.6.2024

Google ScholarTM

Проверете


Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.