Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/1879
Title: Стресот кај родителите на ученици со интелектуална попреченост
Authors: Петровска, Анета
Keywords: стрес, деца со попреченост, родители
Issue Date: 2019
Publisher: Филозофски факултет, Скопје
Source: Петровска, А. (2019). Стресот кај родителите на ученици со интелектуална попреченост. Магистерска теза. Скопје: Филозофски факултет.
Abstract: Истражувањето се изврши со цел да се согледа стресот кај родителите на ученици со интелектуална попреченост, поточно да се утврди нивото на стрес по повеќе параметри. Во теоретскиот дел се дефинирани и објаснети поимите стрес, семејство, интелектуална попрченост, стрес кај родители на ученик сo интелектуална попреченост, аутизам, задоволство од живот кај родители, деца со типичен развој, ученици со типичен развој. Според својот карактер, истражувањето што го спроведовме е квантитативно и квалитативно - дескриптивно. Поставена е една главна и неколку посебни хипотези, а како методи ги користевме дескриптивно-аналитичкиот метод и методот на теоретска анализа. Од техниките беше употребена анкета и анализа, а како инструмент беше користен стандардизиран прашалник за прибирање релевантни податоци и нивно анализирање. На крајот, во заклучокот се претставени сознанијата од ова истражување, а според тоа се дадени и препораки за кои мислиме дека ќе најдат соодветно место во креирањето на политиките во оштествениот систем и ќе помогнат за поуспешно справување со стресот.
Description: Магистерска теза одбранета во 2019 година на Филозофскиот факултет во Скопје, под менторство на проф. д–р Горан Ајдински.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12188/1879
Appears in Collections:Faculty of Philosophy 07: MA Theses / Магистерски тези

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
apetrovska2019.pdf761.47 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record

Page view(s)

43
checked on Mar 29, 2025

Download(s)

266
checked on Mar 29, 2025

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.