Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/13615
Title: Рецепцијата на генерацијата на 1927-та во Македонија
Authors: Михајловиќ-Костадиновска, Сања
Поповски, Игор
Keywords: Генерација на 1927-та, Лорка, Алберти, рецепција, македонска поезија.
Issue Date: 2020
Publisher: Филолошки факултет „Блаже Конески“
Source: Михајловиќ-Костадиновска, С. и Поповски, И. (2020). „Рецепцијата на генерацијата на 1927-та во Македонија“, Аналогии и интеракции во романистичките проучувања, стр. 341-361. Скопје: Филолошки факултет „Блаже Конески“.
Project: Јазици, книжевности, култури: образовни политики во функција на современото општество на Филолошкиот факултет „Блаже Конески“ при Универзитетот „Св. Кирил и Методиј“, Скопје.
Abstract: Во овој труд ќе се осврнеме на една од најзначајните генерации поети во шпанската книжевност – Генерацијата на 1927-та – и на нејзината рецепција во македонскиот контекст. Откако најпрво ќе направиме што е можно поисцрпен попис на припадниците на оваа Генерација и ќе ја контекстуализираме нивната појава, ќе се задржиме на преведените дела од одделни автори и застапеноста на најпознатите поети во антологиските прикази, при што ќе ја констатираме недвосмислената предност на Федерико Гарсија Лорка, како еден од најзначајните претставници на оваа Генерација и на Рафаел Алберти, кон кого поинтензивно ќе се сврти интересот по добивањето на „Златниот венец“ на Струшките вечери на поезијата. Што се однесува на влијанијата врз македонската поезија, највидливи се врските меѓу Лорка и Матеја Матевски, но, секако, и други македонски поети и писатели се инспирирале од трагичната судбина на овој шпански поет и не останале рамнодушни на неговиот врвен поетски глас.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12188/13615
ISBN: 978-608-234-072-2
Appears in Collections:Faculty of Philology: Conference papers

Show full item record

Page view(s)

41
checked on Mar 29, 2025

Download(s)

8
checked on Mar 29, 2025

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.