Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/9918
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТомевска Илиевска, Елизабетаen_US
dc.contributor.authorСимоновска Јаначковска, Е.en_US
dc.contributor.authorСадики, С.en_US
dc.date.accessioned2021-01-23T23:42:25Z-
dc.date.available2021-01-23T23:42:25Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationТомевска-Илиевска, Е., Симоновска Јаначковска, Е. и Садики, С. (2016) 'Истражувачките тенденции во образованието во мултикултурни средини во Република Македонија', Образованието во XXI век - состојби и перспективи -, стр. 15-22.en_US
dc.identifier.isbn978-608-244-275-4-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/9918-
dc.description.abstractИстражувачкиот интерес на овој труд е во насока да одговори на многу прашања, кои, од една страна, се однесуваат на потребата за концепциско зајакнување на релевантните чинители во сферата на образованието во Р. Македонија за негување на подобри меѓуетнички односи преку образованието, а од друга страна, пак, понудуваат можни решенија во процесот на создавање безбедна средина во училиштата. Целта на истражувањето е проценување на концепциската поставеност и ефикасноста на проектите „Безбедни училишта“ и „Медијација меѓу врсници“, како модели за промовирање на превенција и интервенција на училишното насилство и нивното влијание врз зајакнување на меѓуетничките односи во одбрана група на средни училишта од шест мултиетнички општини во Република Македонија и во обезбедување безбедна училишна средина. Проучувањето на проблемот се врши со евалуациско истражување. Суштината на ваквиот начин на истражување се базира на потребата од анализа на концепциската поставеност на проектните модели и содржинска анализа на релевантната проектна документација. Од таа причина се наведува дека истражувањето добива и карактеристики на теоретско истражување. Заради сложената и мултиплицирана поставеност на истражуваната проблематика, приоритетно значење имаат ставовите и потребите на сите релевантни вклучени страни во процесот. Ова оди во прилог на констатацијата дека истражувањето има и емпириски карактер. Со истражувањето се претпоставува дека концепциската поставеност на проектите „Безбедни училишта“ и „Медијација меѓу врсници“, како модели за промовирање на превенција и интервенција на училишното насилство, позитивно влијаат врз зајакнување на меѓуетничките односи во средни училишта и во обезбедување безбедна училишна средина во средни училишта од шест мултиетнички општини во земјава.en_US
dc.language.isomken_US
dc.publisherУниверзитет Гоце Делчев, Штипen_US
dc.subjectмултикултурно образование, проектни модели, безбедни училишта, медијација меѓу врсници, евалуациско истражувањеen_US
dc.titleИстражувачките тенденции во образованието во мултикултурни средини во Република Македонијаen_US
dc.typeProceeding articleen_US
dc.relation.conferenceEducation in the XXI Century – Conditions and Perspectivesen_US
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.author.deptFaculty of Philosophy-
Appears in Collections:Faculty of Philosophy 05: Conference papers / Трудови од научни конференции
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1396-Article Text-2709-1-10-20160603.pdf989.56 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

134
checked on Jul 19, 2024

Download(s)

53
checked on Jul 19, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.