Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/20.500.12188/9315
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мијоски, Г. | en_US |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T22:14:31Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T22:14:31Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12188/9315 | - |
dc.description.abstract | Според реализираните научни испитувања, на деформациите на коловозните конструкции влијаат повеќе фактори во синергија, каде како најзначајни се јавуваат сообраќајното оптоварување и климатскиот фактор. Флексибилната коловозна конструкција е составена од материјали со хетероген состав, кои различно се однесуваат на овие влијанија. За зголемување на отпорноста на овие влијанија и на деформациите во коловозната конструкција, една од можностите е примена на врзно средство полимер модифициран битумен (ПмБ). | en_US |
dc.language.iso | mk | en_US |
dc.publisher | ПРЕСИНГ, Списание на Комората на овластени арх. и овластени инженери | en_US |
dc.relation | Примена на ПмБ во носечките слоеви на коловозната конструкција кај патиштата со тешко сообраќајно оптоварување и автопатиштата | en_US |
dc.relation.ispartof | Пресинг, год VIII / бр.42/3.2019, стр. 16 – 21, (ISSN 1857-744-X) | en_US |
dc.subject | Коловозна конструкција, деформации, врзно средство, полимер модифициран битумен (ПмБ) | en_US |
dc.title | Современи методи и материјали во изградбата на коловозните конструкции кај патиштата | en_US |
dc.type | Journal Article | en_US |
item.grantfulltext | none | - |
item.fulltext | No Fulltext | - |
Appears in Collections: | Faculty of Civil Engineering: Journal Articles |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.