Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис: http://hdl.handle.net/20.500.12188/7190
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSerafimovska, Eleonoraen_US
dc.contributor.authorMarkovikj, Marijanaen_US
dc.date.accessioned2020-03-09T01:05:48Z-
dc.date.available2020-03-09T01:05:48Z-
dc.date.issued2015-11-10-
dc.identifier.issn1857-7717-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/7190-
dc.description.abstractKогнитивните процеси на членовите на медиумската публика кои се вклучени во примањето на пораки од медиумите се толку бескрајно сложени што понекогаш се чини дека тие не можат да бидат систематски анализирани. Како резултат на тоа, секој напор да се предложи општ (генерален) модел, кој успешно ќе се справува со дискурсите на публиката, се чини дека е осуден да биде ”опседнат” со многу потешкотии, а недостатоците ќе бидат рамноправни со илуминациите кои од тој модел можат да се појават. Шредер го предложи својот мултидимензионален модел целосно свесен за неминовниот редукционизам и терминолошка неконзистентност вклучени во него. Моделот предлага концептуална рамка за справување со сложените процеси преку кои публиката ги прима, разбира, критикува и одговара на медиумските пораки. Моделот на Шредер, како и моделот, а подоцна и критиката на Хол, истражувањата на Морли и останатите истражувачи во областа на рецепцијата беа поттик за едно вакво истражување на димензиите вклучени во тој можеби краткотраен, но бескрајно сложен процес на примање на медиумските пораки. Резултатите ја нагласија важноста и комплексноста на многу аспекти, процеси, димензии, кои го детерминираат процесот на рецепција; тие ја истакнаа нивната истовремена појавност и меѓу-зависност што пак ја отвори потребата од испитување на нивното заедничко дејствување. И двата, и социолошките и психолошките фактори се важни во процесот на рецепција, но никогаш одвоени од содржината на текстот и начинот на кој содржината е напишана. Се чини како одредени содржини да провоцираат одредени индивидуални карактеристики, и така „обединети" го детерминираат рецепцискиот процес.en_US
dc.language.isomken_US
dc.publisherMI-AN Publishing Centre for Culture and Cultural Studiesen_US
dc.relation.ispartofКултура/Cultureen_US
dc.relation.ispartofseriesVol 5 No 11 (2015);UDC 070.19:316.776.34-
dc.subjectпроцес на рецепција, медиумски пораки, мулти - димензионален модел на рецепцијаen_US
dc.titleРаботен модел на процесот на рецепција на пораките во печатените медиумиen_US
dc.typeArticleen_US
dc.relation.conferenceCCCS Conference 2015 “Identity and Culture”en_US
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.author.deptInstitute of Sociological, Political and Juridical Research-
crisitem.author.deptInstitute of Sociological, Political and Juridical Research-
Appears in Collections:Institute of Sociological, Political and Juridical Research: Journal Articles / Статии во научни списанија
Files in This Item:
File Опис SizeFormat 
175-1-321-1-10-20151011.pdf614.26 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Прикажи едноставен запис

Page view(s)

195
checked on 10.9.2025

Download(s)

47
checked on 10.9.2025

Google ScholarTM

Проверете


Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.