Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/20.500.12188/6950
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Докмановиќ, Мишо ; Шапкова Коцевска, Катерина ; Спасевски, Дарко | en_US |
dc.date.accessioned | 2020-02-21T21:21:14Z | - |
dc.date.available | 2020-02-21T21:21:14Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.isbn | 978-608-65157-7-5 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12188/6950 | - |
dc.description | Оваа студија е фокусирана на анализирање на транспарентноста на трошењето на јавните средства во средното образование во Република Македонија. Преку спроведеното истражување базирано на примарни и секундарни податоци, беше извршена евалуација на постојните законски рамки и практики на финансирање на средното образование. Главниот дел на истражувањето се темели на завршните сметки на јавните средни училишта во Република Македонија за периодот од 2013 до 2016 година кои беа обезбедени преку барања за пристап до информации од јавен карактер. Документот нуди неколку препораки за клучните носители на политики, првенствено Министерството за образование и наука на Република Македонија, средните училишта, како и другите институции и организации. | en_US |
dc.description.sponsorship | Европска Унија | en_US |
dc.language.iso | mk | en_US |
dc.publisher | Институт за стратешки истражувања и едукација - ИСИЕ | en_US |
dc.relation | Будно око – Платформа за мониторинг на користењето на јавните средства во средното образование во Македонија | en_US |
dc.title | Помалку ученици, поголеми трошоци : како до потранспарентно трошење на јавните средства во средното образование? | en_US |
dc.type | Report | en_US |
item.grantfulltext | open | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
Appears in Collections: | Faculty of Law: Journal Articles |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ISIE-studija-pomalku-ucenici-poveke-trosoci.pdf | 2.17 MB | Adobe PDF | View/Open |
Page view(s)
84
checked on May 10, 2024
Download(s)
106
checked on May 10, 2024
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.