Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/6950
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДокмановиќ, Мишо ; Шапкова Коцевска, Катерина ; Спасевски, Даркоen_US
dc.date.accessioned2020-02-21T21:21:14Z-
dc.date.available2020-02-21T21:21:14Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.isbn978-608-65157-7-5-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/6950-
dc.descriptionОваа студија е фокусирана на анализирање на транспарентноста на трошењето на јавните средства во средното образование во Република Македонија. Преку спроведеното истражување базирано на примарни и секундарни податоци, беше извршена евалуација на постојните законски рамки и практики на финансирање на средното образование. Главниот дел на истражувањето се темели на завршните сметки на јавните средни училишта во Република Македонија за периодот од 2013 до 2016 година кои беа обезбедени преку барања за пристап до информации од јавен карактер. Документот нуди неколку препораки за клучните носители на политики, првенствено Министерството за образование и наука на Република Македонија, средните училишта, како и другите институции и организации.en_US
dc.description.sponsorshipЕвропска Унијаen_US
dc.language.isomken_US
dc.publisherИнститут за стратешки истражувања и едукација - ИСИЕen_US
dc.relationБудно око – Платформа за мониторинг на користењето на јавните средства во средното образование во Македонијаen_US
dc.titleПомалку ученици, поголеми трошоци : како до потранспарентно трошење на јавните средства во средното образование?en_US
dc.typeReporten_US
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:Faculty of Law: Journal Articles
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ISIE-studija-pomalku-ucenici-poveke-trosoci.pdf2.17 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record

Page view(s)

84
checked on May 10, 2024

Download(s)

106
checked on May 10, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.