Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/20.500.12188/33001
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Милан Дамјаноски | en_US |
dc.date.accessioned | 2025-03-14T11:21:10Z | - |
dc.date.available | 2025-03-14T11:21:10Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Годишен зборник на Филолошкиот факултет „Блаже Конески“, кн. 49. Скопје: Универзитет „Св. Кирил и Методиј | en_US |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12188/33001 | - |
dc.description.abstract | Во овој труд сакаме да го разгледаме процесот на градењето на метафикциските текстови како форма на пренесување на различни општествени, идеолошки и книжевни дискурси. Предмет на анализа ќе биде историскиот роман Поседување од А.С. Бајат, за кој сметаме дека е податно дело за овој вид на истражување, како метафикциски текст во кој се сопоставени два различни историски периоди, Викторијанскиот и современиот период во Велика Британија. За да подобро да го анализираме овој процес, ќе се исползуваме со тезата на Михаил Бахтин за туѓиот говор кој тој ја разработува во неговото дело „Марксизам и филозофијата на јазикот“ | en_US |
dc.language.iso | mk | en_US |
dc.publisher | Филолошки факултет „Блаже Конески“ - Скопје | en_US |
dc.relation.ispartof | Годишен зборник на Филолошкиот факултет „Блаже Конески“, кн. 49. Скопје: Универзитет „Св. Кирил и Методиј“ | en_US |
dc.subject | А.С Бајат, Поседување, Михаил Бахтин, метафикција, туѓиот говор | en_US |
dc.title | Метафикцијата како форма за пренесување на туѓиот говор во „Поседување“ на А.С. Бајат | en_US |
dc.type | Journal Article | en_US |
dc.identifier.eissn | ISSN 1409-8571 | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.grantfulltext | open | - |
Appears in Collections: | Faculty of Philology: Journal Articles |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Damjanoski Milan Knizevnost i kultura Metafikcijat kako forma za prenesuvanje GZb 49 2024.pdf | 373.93 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.