Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/20.500.12188/32115
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Mira Bekar | en_US |
dc.date.accessioned | 2024-12-20T23:08:15Z | - |
dc.date.available | 2024-12-20T23:08:15Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12188/32115 | - |
dc.description.abstract | Во прикажаниот труд ја дефинирам социјалната интеракција во контекст на учењето јазик, употребата на јазикот, академското пишување и влијанието на новите технологии за разбирање на социјалната интеракција. Преку претставување на претходните истражувања што ги истражуваат елементите на социјалната интеракција, во трудов се предложени стратегии како едукаторите и индивидуите може да ја поттикнат и насочат социјалната интеракција во новите опкружувања и контексти. Постојат различни начини и модели за социјална интеракција, како и сложени когнитивни, социокултурни и антрополошки перспективи за разбирање и интегрирање на социјалната интеракција во кој било процес на учење и употреба на вештина за преговарање, значење или развивање степен на рафинираност кон алатките за вештачка интелигенција. Претставените практични задачи, како што е учење базирано на истражување, ќе помогнат во развојот на социјалната интеракција меѓу учесниците при некој процес на учење, академско пишување и дејствување. Дадени се и идеи за идни истражувања и редефинирање на концептот на социјална интеракција на Гофман. | en_US |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.publisher | INSTITUTE OF MACEDONIAN LITERATURE Ss. Cyril and Methodius University in Skopje | en_US |
dc.relation.ispartof | CONTEXT / КОНТЕКСТ 29 | en_US |
dc.subject | социјална интеракција, употреба на јазикот, интеракција човек-ВИ, пишување | en_US |
dc.title | SOCIAL INTERACTION, LANGUAGE USE AND NEW MODALITIES | en_US |
dc.type | Article | en_US |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.grantfulltext | open | - |
Appears in Collections: | Faculty of Philology: Journal Articles |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
M.Bekjar_Tekst Context 29-1.pdf | 2.47 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.