Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/32115
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMira Bekaren_US
dc.date.accessioned2024-12-20T23:08:15Z-
dc.date.available2024-12-20T23:08:15Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/32115-
dc.description.abstractВо прикажаниот труд ја дефинирам социјалната интеракција во контекст на учењето јазик, употребата на јазикот, академското пишување и влијанието на новите технологии за разбирање на социјалната интеракција. Преку претставување на претходните истражувања што ги истражуваат елементите на социјалната интеракција, во трудов се предложени стратегии како едукаторите и индивидуите може да ја поттикнат и насочат социјалната интеракција во новите опкружувања и контексти. Постојат различни начини и модели за социјална интеракција, како и сложени когнитивни, социокултурни и антрополошки перспективи за разбирање и интегрирање на социјалната интеракција во кој било процес на учење и употреба на вештина за преговарање, значење или развивање степен на рафинираност кон алатките за вештачка интелигенција. Претставените практични задачи, како што е учење базирано на истражување, ќе помогнат во развојот на социјалната интеракција меѓу учесниците при некој процес на учење, академско пишување и дејствување. Дадени се и идеи за идни истражувања и редефинирање на концептот на социјална интеракција на Гофман.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherINSTITUTE OF MACEDONIAN LITERATURE Ss. Cyril and Methodius University in Skopjeen_US
dc.relation.ispartofCONTEXT / КОНТЕКСТ 29en_US
dc.subjectсоцијална интеракција, употреба на јазикот, интеракција човек-ВИ, пишувањеen_US
dc.titleSOCIAL INTERACTION, LANGUAGE USE AND NEW MODALITIESen_US
dc.typeArticleen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:Faculty of Philology: Journal Articles
Files in This Item:
File SizeFormat 
M.Bekjar_Tekst Context 29-1.pdf2.47 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

25
checked on May 3, 2025

Download(s)

4
checked on May 3, 2025

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.