Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/30577
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПоповска Солзицаen_US
dc.contributor.authorПанова-Игњативиќ Татјанаen_US
dc.contributor.authorЃурчевска Атанасовска Катаринаen_US
dc.contributor.authorКитановска-Кимовска Соњаen_US
dc.contributor.authorСаздовска-Пигуловска Миленаen_US
dc.contributor.authorСимионска Магдаленаen_US
dc.contributor.authorМицкоски Николчеen_US
dc.date.accessioned2024-06-12T19:31:28Z-
dc.date.available2024-06-12T19:31:28Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.issn1409-8571-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/8311-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/30577-
dc.language.isomken_US
dc.publisherФилолошки факултет „Блаже Конески“ – Скопјеen_US
dc.relation.ispartofГодишен зборник на Филолошкиот факултет „Блаже Конески“ – Скопје, книга бр. 45en_US
dc.titleРезултати од билатералниот проект „Можности за зaјакнување на емоционалната интелигенција како генеричка компетенција кај студентите по преведување и толкување“en_US
dc.typeArticleen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:Faculty of Philology: Journal Articles
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2019_Годишен зборник 2.pdf2.47 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

31
checked on Jul 25, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.