Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис: http://hdl.handle.net/20.500.12188/29412
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorOnčevska Ager, E.en_US
dc.date.accessioned2024-02-16T09:17:50Z-
dc.date.available2024-02-16T09:17:50Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/29412-
dc.language.isoenen_US
dc.publisherSaints Cyril and Methodius Universityen_US
dc.titlePower relationships and learning to teach: Insights from discourse analysisen_US
dc.typeArticleen_US
dc.relation.conferenceESIDRP Proceedings, pp. 52-64en_US
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
Appears in Collections:Faculty of Philology: Journal Articles
Прикажи едноставен запис

Page view(s)

47
checked on 4.5.2025

Google ScholarTM

Проверете


Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.