Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис:
http://hdl.handle.net/20.500.12188/29408| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Ončevska Ager, E. | en_US |
| dc.date.accessioned | 2024-02-16T09:10:28Z | - |
| dc.date.available | 2024-02-16T09:10:28Z | - |
| dc.date.issued | 2021 | - |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12188/29408 | - |
| dc.language.iso | en | en_US |
| dc.relation.ispartof | ELT Research 36, pp. 45-50 | en_US |
| dc.title | Using the arts to support student teacher reflection: Towards ‘thirdspace’ thinking | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| item.grantfulltext | none | - |
| item.fulltext | No Fulltext | - |
| Appears in Collections: | Faculty of Philology: Journal Articles | |
Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.