Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис: http://hdl.handle.net/20.500.12188/29399
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorWyatt, Marken_US
dc.contributor.authorOnčevska Ager, Elenaen_US
dc.date.accessioned2024-02-16T08:54:08Z-
dc.date.available2024-02-16T08:54:08Z-
dc.date.issued2016-09-01-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/29399-
dc.language.isoenen_US
dc.publisherOxford University Press (OUP)en_US
dc.relation.ispartofELT Journalen_US
dc.titleTeachers’ cognitions regarding continuing professional developmenten_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.doi10.1093/elt/ccw059-
dc.identifier.urlhttp://academic.oup.com/eltj/article-pdf/71/2/171/11160499/ccw059.pdf-
dc.identifier.fpageccw059-
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
Appears in Collections:Faculty of Philology: Journal Articles
Прикажи едноставен запис

Page view(s)

34
checked on 4.5.2025

Google ScholarTM

Проверете

Altmetric


Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.