Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/28963
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНаумовска, Андромахиen_US
dc.contributor.authorИсјановски, Викторen_US
dc.contributor.authorБоневски, Димитарen_US
dc.contributor.authorДелова, Соњаen_US
dc.date.accessioned2024-01-04T11:38:08Z-
dc.date.available2024-01-04T11:38:08Z-
dc.date.issued2023-10-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/28963-
dc.description.abstractЕдна третина од адолесцентите реферираат екстремни нивоа на негативен стрес. Еден од пет адолесценти кои рефераат екстремно ниво на негативен стрес, наведуваат дека имаат симптоми во 15 или повеќе денови во месецот. Истражувањата покажуваат дека доколку адолесцентот го перцепира стресот како негативен, за 45% се покачува ризикот за смртен исход. Сите адолесценти се различни и имаат сопствен начин на видување, како на интерен стрес така и на екстерен стрес. Со оглед на тоа во некои ситуации стресот кај поедини адолесценти може да има дури и позитивни ефекти, во смисол на покренување на мотивацијата, алертноста, како и на механизмите за справување и преживување, во што особена улога играат стратегиите за менаџирање и справување со стресот.en_US
dc.language.isomken_US
dc.subjectстресen_US
dc.subjectадолесцентиen_US
dc.subjectсправување со стресen_US
dc.subjectрезилиентностen_US
dc.titleСпецифични ефекти на стресот кај адолесцентите и најефективни стратегии за справувањеen_US
dc.typeProceeding articleen_US
dc.relation.conference7th Macedonian Psychiatric Congressen_US
dc.relation.conference2nd Thematic Conference on Dementia & Neurodegenerationen_US
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.author.deptFaculty of Medicine-
crisitem.author.deptFaculty of Medicine-
Appears in Collections:Faculty of Medicine: Conference papers
Show simple item record

Page view(s)

27
checked on Sep 22, 2024

Download(s)

3
checked on Sep 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.