Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/28671
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДимитријевски, Александарen_US
dc.date.accessioned2023-12-04T01:43:23Z-
dc.date.available2023-12-04T01:43:23Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.isbn978-9989-801-15-0-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/28671-
dc.description.abstractСвадбените обичаи се меѓу најистакнатите и најзачуваните од сите македонски обичаи. Тие се богати со сегменти кои вклучуваат разновидни музички жанрови како извор на интерпретација или едноставно како музичка позадина. Генерално, забележително е дека постојат значајни разлики помеѓу традиционалната и современата форма на македонски свадбени обичаи. Уште повеќе, современата форма покажува прифаќање на нови обичаи и отфрлање на некои од старите. Како резултат, музичкиот репертоар претрпел значителна трансформација. Во тој контекст, овој труд се фокусира на специфичниот случај на промени помеѓу традиционалните и современите македонски свадбени обичаи и особено на промените во музичкиот репертоар. Во овој труд ќе се обидам да ги детерминирам основните сегменти и промените на споменатите свадбени обичаи, а особено степенот на трансформација на музичкиот репертоар.en_US
dc.publisherСојуз на композитори на Македонија - СОКОМen_US
dc.relation.ispartofЗборник на трудови од 45-то издание на „Струшка музичка есен“en_US
dc.subjectмакедонски музички фолклор, традиционални свадбени обичаи, современи обичаи, свадбен репертоарen_US
dc.titleТрадиционалните наспроти современите македонски свадбени обичаи: компаративна студијаen_US
dc.typeJournal Articleen_US
dc.relation.conferenceМузичко- научна манифестација „Струшка музичка есен- Состојби и перспективи во македонската музичка култура“, 17- 19 септември 2021, Стругаen_US
item.grantfulltextnone-
item.fulltextNo Fulltext-
Appears in Collections:Faculty of Music: Journal Articles
Show simple item record

Page view(s)

42
checked on May 17, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.