Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/20.500.12188/27302
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Naumovska, Andromahi | en_US |
dc.date.accessioned | 2023-08-04T08:46:53Z | - |
dc.date.available | 2023-08-04T08:46:53Z | - |
dc.date.issued | 2022-09 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12188/27302 | - |
dc.description.abstract | Постојат голем број на стереотипи за аутизмот, вклучувајќи го и раширеното верување дека индивидуите со аутизам се обдарени со извонредни интелектуални способности. Неодамнешните студии кои ја мерат интелигенцијата кај лица со аутизам укажуваат на тенденција кон пониски од просечните објективни мерки на когнитивната способност. Проценка на интелектуалните способности кај деца со аутизам е со цел да се разберат интелектуалните капацитети на децата со аутизам бидејќи препознавањето на нивните академски потреби може да им помогне да добијат академска помош во рана фаза. Ова може да ги подигне вербалните и математичките способности, што пак може да им помогне да се стекнат со диплома како и со професионална и социјална компетентност. | en_US |
dc.language.iso | mk | en_US |
dc.subject | аутизам | en_US |
dc.subject | интелектуални капацитети | en_US |
dc.title | Аутизам и интелектуални капациттеит, искуство во С.Македонија | en_US |
dc.type | Proceeding article | en_US |
dc.relation.conference | Меѓународна конференција „Состојбата со невроразвојните растројства во Македонија- потреба од внесување на стандарди во дијагностиката и третманот", Скопје, МАНУ | en_US |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.grantfulltext | open | - |
crisitem.author.dept | Faculty of Medicine | - |
Appears in Collections: | Faculty of Medicine: Conference papers |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
CamScanner 07-23-2023 11.03 (1)_1.jpg | 196.24 kB | JPEG | ![]() View/Open | |
CamScanner 07-23-2023 11.04 (1)_1.jpg | 152.04 kB | JPEG | ![]() View/Open | |
МАНУ.jpg | 2.51 MB | JPEG | ![]() View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.