Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/24613
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧапканов, Д.en_US
dc.contributor.authorНаумовски, Г.en_US
dc.contributor.authorШутова, М.en_US
dc.date.accessioned2022-11-29T21:56:39Z-
dc.date.available2022-11-29T21:56:39Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/24613-
dc.language.isomken_US
dc.publisherКрагујевац: Правни факултет, Институт за правне и друштвене наукеen_US
dc.titleНекои аспекти на утврдувањето на релевантната јавност како критериум за добро познатите трговски марки со кус осврт на судската практика на европскиот суд на правдата.en_US
dc.typeWorking Paperen_US
dc.relation.conferenceИзазови права интелектуалне својине у 21. векуen_US
dc.identifier.doiISBN - 978-86-7623-091-4, COBISS.SR-ID - 280998924-
item.grantfulltextnone-
item.fulltextNo Fulltext-
Appears in Collections:Faculty of Music: Conference papers
Show simple item record

Page view(s)

117
checked on May 3, 2025

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.